onsdag 10 december 2008

Pyssel och lekskåp! Hej alla! Nu har det gått ett tag igen, mycket har hänt, bland annat så har jag blivit sjukskriven och ska försöka vila två veckor. Vila - jag? Ja. Det måste nog bli så. Innan vilan drog igång så började jag i alla fall att rensa i ett skåp (som min morfar gjort) där vi haft lite allt möjligt. Nu är det ett renodlat pysselskåp och det blev så bra! Längst upp har vi papper, pennor och kritor, på hyllan under har vi play-doh, tuschpennor, fingerfärg och vattenfärg, på hyllan under det så är det pussel i kartong och spel som gäller. Sedan har vi rampussel, bokstäver till något av Thildas spel, lotto, memo och på understa hyllan har vi nyinköpta skattkistor där den ena rymmer alla tillbehör till att göra pärlhalsband och i den andra har vi allt som hör till pärlplattor. Knökade in gamla hederliga (hemgjorda) sångpåsen också. Mycket nöjd med mig själv! Skattkistor!
Pärlor och en liten hand :-) Kramkram!

Inga kommentarer: