torsdag 4 december 2008

Mina nya vantar! Mina nya vantar syns nästan på bild, längst upp i vänstra hörnet. De vita med grå hjärtan. Jag var bra sugen på de grå med grå hjärtan också, men det var nån som köpte dem mitt framför näsan på mig när det endast var 20 minuter kvar av marknaden. Men jag har beställt ett par, som julklapp till mig själv! Vem stickar då dessa fina vantar? Jo, Emelies mamma! Besök gärna hennes blogg, Ull och betong! Idag mår jag sisådär. Känner mig konstigt yr, kanske har jag sovit för lite för många nätter nu. Borde gå och lägga mig men har massor av tvätt att ta hand om. Har i alla fall städat hela huset idag och det är förstås skönt att det är gjort! Barnen mår bara bra och det är det viktigaste. T har haft skattjakt idag på dagis, spännande förstås! Och P har börjat krypa, eller stjärthasa om man ska vara noga. Kram på er!

2 kommentarer:

Vit Gladiolus sa...

Jätte, jätte fina vantar! Trevlig helg!
Kram

Anonym sa...

GRattis på namnsdagen! Kram Anna B