torsdag 20 november 2008

Tack...! ...alla som tittar in hos mig trots att det varit klent med inlägg nu på sistone. Nu funkar som sagt photoshop igen, så nu hoppas vi på lite bättre tur. Idag har jag och E varit en vända på kupolen, det blev dyrt förstås för Lindex hade Tag 3 betala för 2 på alla barnkläder. Och även om jag inte tycker att deras kläder varit någon höjdare den här hösten varken på pojk eller flick så hittar man ju lite i alla fall! Här ligger barnen och alla bamsar och snusar. Kom på att jag glömt visa er Philips bamsar, men de är inte riktigt färdiga än, den ena har råkat få lite för mycket "mascara" och den andre har för långt nosparti, men de är på mycket god väg! På det här kortet ser man ju nästan att Philip faktiskt HAR hår, det är så ljust så ljust, så det syns inte alltid. Mammas älsklingar! Nu är den stora frågan - måla eller sova? Det jag gör idag slipper jag göra imorgon. Fast då har jag förstås nya projekt på G. Kram!

3 kommentarer:

liffer sa...

Hörru!
Sorry, men jag orkar inte med utmaningen!
Har totalt glömt bort att svara ju...

Sov gott! :)

Anonym sa...

Vilka små godingar. Helt underbart kort.

Hanna sa...

Men gullungar då, åh, vill ha en liten till. Min man sneglar nu när jag skriver. Hm, övertalning pågår fortfarande. Kram Hanna