tisdag 11 november 2008

Syskonen på sång! Igår förmiddag, innan vi visste att vi var sjuka, så var vi på sång. Lika mysigt som vanligt. Gick där med Thilda när hon var liten, och eftersom det är på måndagar när hon är ledig från dagis så kan hon följa med fast hon är "stor" nu vilket jag tycker är jätteroligt! Philip gillar sången men är nog mest den iakktagande typen, och dessutom krockar sångstunden med hans förmiddagslur vilket han alltid påminner oss om när vi är där :-) Förhoppningsvis kan vi fortsätta till våren, ska bli så skoj att se vad han tycker om det då! Igår hade de med sig varsin "Bamsen" (Thildas skymtar längst till vänster och Philips halvfärdiga kan man ju inte missa) Kramkram! Ps. Linda - Lovilin - jag hoppas verkligen inte att vi smittade dig igår!!!! Jag visste inte att vi var sjuka och hade världens ångest över att vi träffat just dig, höggravid och allt! F'låt!!!! Och tack igen för de fina banden! Ds

1 kommentar:

Lovilin sa...

Hej!

Ingen fara, mig har ni inte smittat iallafall!! Men tråkigt för er skull att vara så dåliga.
Hoppas ni är på bättringsvägen nu!
Här är det bra gnälligt. Jag och L har typ grinat ikapp på em, båda av trötthet tror jag. Nu är iaf A på väg hem så det blir förhoppningsvis lite lugnare!

Krya på er!
Kram
Linda