måndag 27 oktober 2008

Lykta Vet inte om det är nån idé att bortförklara sig ens ;-) Nu har jag dock laddat med lite nytt, så ge inte upp hoppet riktigt än! Köpte mig en ny lykta häromdagen! Vet inte riktigt var jag ska ha den än, men det är ju inget stort problem. Har hunnit med en vända till Uppsala i helgen, och där var vi både i min systers nya hus (kommer bli så fint!) och till Himlas utförsäljning (det ni!) och ett ställe som heter Fullerö som har massor av fint från Sia och annat skoj, samt det obligatoriska besöket på Ikea förstås. Jättenajs! Hittade förstås en del fint som jag ska visa senare i veckan. Nu ska jag stryka lite tvätt innan jag och P ska iväg på Vagga Gunga Gå, T är på dagis idag fast det är måndag, det är nämligen nallebjörnens dag så de skulle ha fest :-) Krambjörn!

5 kommentarer:

MammasRussin sa...

Hej vännen :-)
Allt är bra med mina klimpar! Med dina åxå hoppas jag! Superduper grann lykta du hittat! Ska bli spännande att se allt du shoppat ;-) Ha det bäst! KRAMIS

Vit Gladiolus sa...

Lyktan är superfin!!!
kram Zinkbaljan

Vit Gladiolus sa...

Hallå! Jag vet att jag har sett julboken på nätet någonstans men jag kommer inte ihåg var! Om jag ser den igen så återkommer jag!
Kram Zinkbaljan

Vit Gladiolus sa...

Hallå! Du undrade var man kan köpa Jul boken på nätet...jag såg den precis nu på Alvas hus! :)
Kram Zinkabljan

Lovilin sa...

Hej Anna!

Fin lykta du köpt!
Åhh, blev lite avundsjuk när jag såg att du varit till Fullerö, vill också dit...

Nu ska jag röja lite här hemma, har varit borta i 3 dagar och de andra 2 har lyckats få hemmet att se ut som ett katastrofområde!

Kramar
Linda