torsdag 30 oktober 2008

Läsvärt! Har hittat några riktigt fina böcker om den vackra vita inredningsstilen. Jag har inte plats att spara alla tidningar jag köper, river ur och sparar det viktigaste, men här kan man sitta och mysa en stund. När man nu hinner det. Kanske nästa vecka. Eller nästa år? Huvva! Ibland får man tidsperspektiv när det gäller sånt här. Inte för att det har med inredning att göra, men jag minns när Thilda var precis nyfödd, då knackade det på dörren och in kom en kompis till M. Och jag tror baske mig att jag inte sett honom förrän nu för någon vecka sedan då han knackade på dörren och kom in med sambo och nyfödd dotter. Under tiden som gått har Thilda hunnit bli 2½ år och få en lillebror som är 8 månader. Och ändå känns det som att det inte var så länge sedan man sågs. Fast just när jag kommer ihåg att det lilla knyte jag höll i då var Thilda och inte ens Philip så känns det förstås lite annorlunda. Kramkram!

Inga kommentarer: