torsdag 11 september 2008

Philips lapptäcke Skam den som ger sig! Gissa vem som sitter vaken än och har sytt! Det ni! Tyvärr så gjorde jag fel alldeles nyss och då tvärdog inspirationen, men jag är på G iaf! Dessutom känner jag att jag behöver nån mer erfaren hos mig när jag fixar, så E eller mamma - ni ligger i riskzonen! Har bestämt vilken ruta som ska ligga intill vilken. Inte lika "perfekt" som jag trott, men man får helt enkelt inte kolla om alla nyanser matchar. Det är väl det som är tjusningen egentligen?
Hörnet längst ner till höger är ihopsytt av moi! Nu letar jag efter en växasäng i trä, ganska rak modell. Tips, någon? Kramkram och tack för snälla kommentarer och hejarop! Ps. Marie - jag ringer upp dig i helgen! Det körde blev lite kombinerat köks och kvällskaos! Ds

3 kommentarer:

Kellis sa...

Ojojoj så fint! Då vet jag vem jag ska vända mig till när jag vill ha ett, får man lägga in en beställning? Dubbelsängen du vet...*hehe*

Isaac fick ett till sin spjälsäng som hans gudmor hade gjort, jättefint var det! Hoppas att hon vill göra ett om vi får fler barn, annars har jag ju en back-up nu!;) Kram!

Lovilin sa...

Hej!
Kikar in hos dig!
Lapptäckena blir ju jättefina!
Har för nån vecka sen avslutat framsidan till min dotters lapptäcke, men sen dog motivationen..tyvärr. Så nu saknas baksida, kantband och kviltningen.

Lycka till!
Linda

MammasRussin sa...

Du är verkligen superduperpysslig! Inte nog med ett rosa, det dyker upp ett blått åxå förstås :-)
Nu börjar det rycka lite i min symaskinsnerv ;-) Men bara lite!

KRAMIS