måndag 15 september 2008

Nybäddat Idag var första dagen jag fick bädda den lilla växasängen med lapptäcket. Ovant, men mysigt! Thilda har tre kuddar i sin säng och plötsligt blev det bökigt att veta var man skulle göra av dem men det klassas kanske inte som något världsproblem? ;-) Lilla T utbrast lyckligt "Har du sytt den till mig? Vad GLAD jag blir" Puss på dig gumman! Nu är det dags att göra färdigt brorsans. Jag gissar att hans nya favoritmening "Agagagaga" betyder samma sak :-) Varför la jag dit kaninen Sniff och inte Bamsen? Bamsen är ju den ENDA som faktiskt betyder något för Thilda. Hjärnsläpp, mamma Anna. Kramkram! Ps. Kika in i familjebloggen, ojoj vilka härliga skogsbilder jag lagt ut! Ds Ps 2. I morse fick jag ett ryck och gjorde tryck med textilfärg på ett gammalt lakan, T var inte sen med att göra avtryck av både händer och fötter i rosa och svart (Philip var inte riktigt lika samarbetsvillig. Upptäckte till min stora fasa att färgen gått igenom till golvet!!!! Tack och lov så gick det bort, tack och lov för Icas våtservetter! Ds 2

1 kommentar:

Janni sa...

My god vilken underbar säng. Hittade en liknande på blocket förra helgen men tror inte min kära man har nån vidare större lust att åka många många mil för att köpa. haha! jag och mina infall.
Var har ni fått tag i er säng? Såå vacker..