torsdag 11 september 2008

Lapplisa Sådär ja! Nu börjar det likna nåt! Tack snälla E för all hjälp (jag sa ju att jag inte kunde sy!!) Nu återstår bara bakstycket och eventuellt en rad till, nedtill, så man kan vika in ordentligt. Är redan sugen på att börja med alla blåa små lappar (tyckte att E såg lite förskräckt ut när jag började kika på olika kombinationer :-)) Har precis kommit på att jag tycker om själva täcket som det är, tror inte ens jag ska stryka det, gillar att det är lite Pippi Långstrumkänsla på det. Eller kanske Madicken.
Kaninen Sniff ser ut att sova sött! Kramkram! Ps. E - maila genast över en bild på Fabians snygga lapptäcke så lägger jag ut den! Ds

3 kommentarer:

Anonym sa...

åå va fint,va duktig du är :-))

Anonym sa...

Gud vad fint! Är det du som sytt? Verkligen kanonfint, blir lite sugen själv:)

MammasRussin sa...

Helt underbart sött! Så snyggt med lite större rutor! Verkligen! De jag spanat på har rutorna varit så pluttiga, detta var ju hur fint som helst!
KRAMIS