fredag 29 augusti 2008

Baksida Hej alla glada! Då var fredagen gjord då. Skulle ha åkt bort i helgen, men av olika skäl blev det inte så, men det är ju trevligt att vara hemma också! P är dessutom lite snorig och smågnölig och då är det alltid skönast att vara just här tycker jag. Idag har jag och mamma jagat klänning till bröllopet vi ska till i september. Det var inte det lättaste! Man vill ju inte ha svart eller vitt, och då fanns det väldigt litet utbud plötsligt. Hittade en kanonsnygg, grå, men den ena storleken var för liten och den andra för stor. Nån som har bra tips? Gärna rosa, eller grått. Det enda jag hittade idag som jag faktiskt ville köpa var gummistövlar! Gissa om mamma skrattade åt mig. Men fyndat har jag i alla fall. Ni ska få se baksidan av den här. Resten visar jag när jag fått hem den! Kramkram!

Inga kommentarer: